דיאטה מותאמת אישית
סוג דיאטה אופטימלי

סוג דיאטה אופטימלי

רגישות לפחמימות ושומן

רגישות לפחמימות ושומן

יכולת ניקוי רעלים

יכולת ניקוי רעלים

צורך בנוגדי חמצון

צורך בנוגדי חמצון

צורך בויטמינים ומיקרונוטרינטים

צורך בויטמינים ומיקרונוטרינטים

תגובה למלח אלכוהול וקפאין

תגובה למלח אלכוהול וקפאין

נטייה לצליאק

נטייה לצליאק

אי סבילות ללקטוז

אי סבילות ללקטוז

בדיקה לבריאות, תזונה נכונה וירידה במשקל

דרך ההבנה כיצד הפרופיל הגנטי שלך משפיע עליך, בדיקת DANOVAFit מספקת תובנה שאין כמותה וידע שיעזרו לך לעשות את הבחירות הנכונות בבריאות כללית, תזונה ודיאטה. חשוב לזכור כי תוצאות בדיקה זו אינן משתנות עם הזמן כי הגנים שלך לא משתנים, כך שניתן להשתמש במידע החשוב שתקבל תמיד, וכל זאת מדגימת רוק פשוטה!

  • ירידה במשקל מתחילה מהידיעה מה הדיאטה הנכונה והטובה ביותר בשבילך - דע/י את הגנים שאת/ה נושא/ת, איך הם משפיעים על האפשרות שלך להוריד במשקל, והשתמש/י בידע זה על מנת לבחור את הדיאטה הנכונה בשבילך.
  • למד/י כיצד לנהל את המשקל שלך בצורה יעילה יותר
                     

סוג הדיאטה האופטימלי

בחירת הדיאטה הנכונה עשוי להיות תהליך מבלבל למדי. על ידי שימוש בתגובות האישיות של גופנו לפחמימות ושומנים, הגנים יכולים להדריך אותנו כיצד לשמור על משקלנו באופן שגרתי ולאורך זמן.

רגישות לפחמימות

התגובה הגנטית האישית שלך לפחמימות. הגנטיקה שלנו משחקת תפקיד ברמת הזהירות שלנו מפני צריכת פחמימות פשוטות על מנת לשמור על בריאותנו ומשקל גופנו.

רגישות לשומן רווי

התגובה הגנטית האישית שלך לשומנים רווים. למרות הביקורות השליליות הרבות שאנו עדים להם בתקשורת במהלך השנים האחרונות, השומן הוא למעשה מרכיב מזון חיוני לבריאותנו. הגנטיקה שלנו היא זו שמכתיבה לנו עד כמה לצרוך ממנו.

יכולת ניקוי רעלים

כמה יעיל מסלול נטרול הרעלים בגופך? הגנים שלנו משחקים תפקיד בהגדרת כמות הצריכה המותרת לנו של בשר מבושל בטמפרטורות גבוהות ("על האש"), והכמות הנדרשת של ירקות מצליבים על מנת לסייע לכבד שלנו בנטרול הרעלים.

הצורך בנוגדי חמצון

נוגדי חמצון מצויים בפירות וירקות טריים.
הגנטיקה שלנו משחקת תפקיד חשוב בהגדרת הכמות של מזונות עשירים בנוגדי חמצון שהגוף שלנו זקוק לצרוך.

הצורך באומגה 3

חומצות שומן מסוג אומגה 3 הן סוג של שומן בלתי רווי שנדרשות לפעילות תקינה של גופנו.
הגנים שלנו מסייעים לנו להגדיר את הכמות האופטימלית של אומגה 3 שעלינו לשאוף לקבל מהתזונה שלנו.

דרישות לויטמין B

מערכת העצבים, מערכת העיכול ותאי הדם האדומים בגופנו תלויים בוויטמינים מקבוצה B לצורך תפקודם התקין.
לאחדים מאתנו יש צורך מוגבר יותר מאחרים בוויטמינים חיוניים אלו כדי לשמור על אורח חיים בריא.

דרישות לויטמין D

ויטמין D מסייע לנו לשמור על רמות תקינות של סידן בגופנו ומחזק את מבנה העצם.
הגן לקולטן של ויטמין D בתאי גופנו עוזר לנו להבין איזו כמות של ויטמין חשוב זה מומלץ לנו לצרוך כדי לשמור על בריאותנו.

רגישות למלח

צריכה מוגברת של מלח נקשרה לסיכון מוגבר ללחץ דם גבוה, אך רק לחלק מהאנשים יש גנים מסוימים שמסמלים את הצורך בהקפדה יתירה על צריכת כמויות נמוכות של מלח בתזונה היומית שלהם.

תגובה לאלכוהול

האם כוסית יין אחת ביום באמת מועילה לך?  לאנשים עם גנוטיפים מסוימים, צריכה מתונה של אלכוהול עשויה ליצור השפעה חיובית על הכולסטרול בגופם.
בעזרת תוצאות הבדיקה, תוכל לגלות אם גם אתה נושא גנוטיפ כזה.

רגישות לקפאין

הגנים שלנו עוזרים לנו בתהליך חילוף החומרים של קפאין, לגנוטיפים מסוימים חילוף חומרים מהיר ואילו לאחרים הוא איטי.
הגנטיקה האישית שלנו מסייעת לנו לבחור מה הכמות היומית המומלצת של קפאין עבורנו.

אי סבילות ללקטוז

האם אתה נושא את הגן שמאפשר לגופך לעכל חלב?
גרסת הגן LCT שאנו נושאים בגופנו מאפשרת לנו לדעת אם כדאי שנמנע ככל האפשר מצריכת חלב ומוצריו המכילים לקטוז.

נטייה למחלת צליאק

הגנטיקה שלנו מראה לנו אם אנו מצויים בסיכון לפתח את מחלת הצליאק (רגישות לגלוטן).
תוכל/י לגלות אם הנך בסיכון ממוצע, גבוה או נמוך.
זו אינה בדיקה אבחנתית

הנחיות כלליות לצריכת חומרי מזון

מבט מסכם על שורה ארוכה של חומרי מזון, ויטמינים ומינרלים שמושפעים מהגנים שלנו, יאפשרו לך לגלות האם מומלץ לך לצרוך את הכמות הממוצעת שלהם (ע"פ ההנחיות הכלליות לציבור), או שיש לך צורך אישי בכמות מוגברת.